Nabídka zaměstnání ve společnosti Garmin Czech s.r.o

Společnost Garmin vyrábí navigační, komunikační a sportovní zařízení ve kterých využívá GPS technologie. Garmin Czech, s.r.o. je zastoupením a distributorem v České republice.

Rozšiřujeme tým a hledáme:

Specialista sociálních sítí

Hledáme mladou posilu pro naše mrkt. oddělení  na HPP pro práci v sídle firmy v Praze 6

Co bude vaší pracovní náplní?

  • správa  a kontrola obsahu sociálních sítí
  • testování nových i stávajících produktů
  • psaní článků, příběhů a recenzí pro sociální sítě a tištěná média
  • produktové popisy a obsah pro blog www.garmin.cz
  • příprava fotografií pro sociální sítě a web
  • příprava jednoduchých videí pro zveřejnění na našich webových stránkách
  • spolupráce s naší mrkt. agenturou, sledování aktuálních trendů v PR komunikaci

Jaké znalosti a dovednosti by jste měli mít?

  • praktické zkušenosti se sociálními sítěmi (Facebook, Instagram, blog) a analýzou jejich údajů
  • znalost MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook), ovládání grafického editoru, nejlépe Photoshop, pracujete s JavaScript, Html, Flash
  • minimálně SŠ vzdělání
  • výborné komunikační dovednosti
  • dobrá znalost českého jazyka, sloh
  • přirozená schopnost formulace myšlenek do souvislého textu
  • znalosti fotografování pro účely sociálních sítí
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost,
  • víkendová účast na veletrzích (cca 3-4 veletrhy ročně)
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni

Výhodou bude, pokud budete umět nebo mít:

  • ŘP sk B
  • zkušenost s produkty Garmin

Co vám můžeme nabídnout?

  • práce v příjemném prostředí v silné stabilní společnosti
  • dobré finanční ohodnocení. Kolegové na obdobné pozici mají 28000-35000 Kč měsíčně hrubého plus půlroční prémie.
  • jazykové kurzy
  • 20 dní dovolené
  • sick days
  • příspěvek na obědy
  • fitness centrum
  • nástup IHNED nebo dohodou

Marketingový specialista

Hledáme zkušenou posilu pro naše mrkt. oddělení  na HPP pro práci v sídle firmy v Praze 6

Co bude vaší pracovní náplní?

  • testování nových i stávajících produktů
  • psaní článků, příběhů a recenzí
  • příprava POS materiálů , letáků , vkladů
  • in-store marketing
  • podklady a příprava strategie pro uvedení nových produktů do prodeje
  • komunikace se zákazníky , příprava mrkt. kampaní
  • Možnost víkendové účasti na veletrzích (cca 3-4 veletrhy ročně)
  • spolupráce s obchodním oddělením na produktové úrovni
  • spolupráce s naší mrkt. agenturou, sledování aktuálních trendů v PR komunikaci
  • primárně podpora velkoobchodního oddělení

Jaké znalosti a dovednosti by jste měli mít?

  • znalost MS Office((Excel, PowerPoint, Outlook)), ovládáte Photoshop,
  • minimálně SŠ vzdělání
  • výborné komunikační dovednosti
  • přirozená schopnost formulace myšlenek do souvislého textu
  • obchodní nadání (porozumění prodejní strategii, umění jednání se zákazníkem)
  • strukturované a analytické uvažování s vlastními nápady
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost,
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni

Výhodou bude, pokud budete umět nebo mít:

  • ŘP sk B
  • pracovní zkušenost v nadnárodní firmě
  • zkušenost s produkty Garmin

Co vám můžeme nabídnout?

  • práce v příjemném prostředí v silné stabilní společnosti
  • dobré finanční ohodnocení. Kolegové na obdobné pozici mají 25000-30000 Kč měsíčně hrubého plus půlroční prémie.
  • jazykové kurzy
  • 20 dní dovolené
  • sick days
  • příspěvek na obědy
  • fitness centrum
  • nástup IHNED nebo dohodou

Obchodní konzultant

Do velkoobchodního týmu hledáme kolegu na HPP, jehož hlavní náplní práce bude obchodní činnost v sídle firmy v Praze 6

Co bude vaší pracovní náplní?

  • Denní zpracování obchodní agendy – vyřizování objednávek,  fakturace, komunikace s odběrateli po mailu a telefonem.
  • Zjišťování potřeb stávajících zákazníků, vyhledávání nových obchodních  příležitostí
  • Vypracování nabídek, spolupráce v rámci obch. odd. na realizaci dodávek.
  • Sledování nabídek a prodeje konkurence, příprava protiopatření
  • Možnost víkendové účasti na veletrzích (cca 3-4 veletrhy ročně)
  • Participace na dalších úkolech činnosti obchodního oddělení – zadávání nových produktů do informačního systému a na web garmin.cz, zajišťování jejich uvedení na trh, testování nových produktů a další.
  • Spolupráce s dalšími odděleními, rozvoj a budování nových obchodních příležitostí a kontaktů.

Jaké znalosti a dovednosti byjste měli mít?

  • SŠ vzdělání
  • Velmi dobré komunikační schopnosti, zkušenosti s prací v prodeji
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni
  • Umění komunikace s koncovým nebo velkoobchodním zákazníkem, přehled a zkušenosti v obchodě
  • Samostatnost, ctižádost, snaha se učit novým věcem, umět naslouchat
  • Loajálnost, spolehlivost, profesionalita

Výhodou bude, pokud budete umět nebo mít:

  • ŘP sk B
  • zkušenost s produkty Garmin
  • Reprezentativní vystupování a chování

Co vám můžeme nabídnout?

  • Zajímavou a různorodou práci v příjemném pracovním kolektivu.
  • Práci s nejmodernějšími technologiemi a produkty.
  • Příjemné a moderní pracoviště.
  • Odpovídající finanční ohodnocení. Kolegové na této pozici si vydělají 30.000-35.000 Kč měsíčně hrubého plus půlroční prémie.
  • Pružnou pracovní dobu
  • 20 dní dovolené, Sick Days
  • Příspěvek na stravování v závodní jídelně
  • Slevy na firemní produkty
  • Jazykové kurzy
  • nástup možný IHNED, případně dle dohody

Prodejce na značkové prodejně

Do týmu značkové  prodejny hledáme kolegu na HPP, jehož hlavní náplní práce bude prodej produktů na značkové prodejně Garmin (Praha 6, případně Praha 9)

Co bude vaší pracovní náplní?

  • Denní zpracování obchodní agendy, pomoc zákazníkům s výběrem zboží, poskytování odborných informací o produktech a příslušenství.
  • Participace na dalších úkolech činnosti prodejny – příprava prodeje nových produktů,  vytváření informačních materiálů, vystavování zboží  a další.
  • Spolupráce s dalšími odděleními, rozvoj a budování nových obchodních příležitostí a kontaktů.
  • Možnost víkendové účasti na veletrzích (cca 3-4 veletrhy ročně)

Jaké znalosti a dovednosti by jste měli mít?

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • Velmi dobré komunikační schopnosti, zkušenosti s prací v prodeji
  • Samostatnost, ctižádost, snaha se učit novým věcem, ochota poslouchat
  • Loajálnost, spolehlivost, nástup možný IHNED, případně dle dohody

Výhodou bude, pokud budete umět nebo mít:

  • ŘP sk B výhodou
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni
  • zkušenost s produkty Garmin

Co vám můžeme nabídnout?

  • Zajímavou a různorodou práci v příjemném pracovním kolektivu.
  • Práci s nejmodernějšími technologiemi a produkty.
  • Příjemné a moderní pracoviště.
  • Odpovídající finanční ohodnocení. Kolegové na této pozici si vydělají 20.000-28.000 Kč měsíčně hrubého plus půlroční prémie.
  • Pružnou pracovní dobu, smlouvu na dobu neurčitou.
  • 20 dní dovolené, Sick Days
  • příspěvek na stravování v závodní jídelně
  • Slevy na firemní produkty
  • Jazykové kurzy
  • nástup možný IHNED, případně dle dohody

Specialista technické podpory

Do týmu servisního oddělení hledáme kolegu na plný nebo částečný úvazek, jehož hlavní náplní práce bude technická podpora našich zákazníků na centrále v Praze 6.

Co bude vaší pracovní náplní?

  • Telefonická a písemná komunikace s našimi zákazníky i prodejci
  • Komunikace s výrobcem především v písemné podobě
  • Identifikace problému zákazníka, návrhy na jeho ostranění, pomoc s nastavováním přístrojů
  • Vyřizování oprav, zajišťování výměny vadných přístrojů za nové
  • Příprava vyřízených oprav k odeslání prodejcům, zákazníkům a dodavetelům
  • Spolupráce s dalšími odděleními, případná pomoc na značkové prodejně Garmin
  • Testování nových i stávajících produktů

Jaké znalosti a dovednosti by jste měli mít?

  • SŠ vzdělání technického směru s maturitou
  • Velmi dobré komunikační schopnosti, zkušenosti s prací na servise,v prodeji nebo na lince technické podpory
  • Dobrá znalost počítačových (Windows, macOS) a mobilních technologií (Android, iOS)
  • Pozitivní přístup,  kvalitní písemný i ústní projev v ČJ
  • Pokročilá znalost AJ, v písemné i ústní podobě
  • Samostatnost, ctižádost, snaha se učit novým věcem, ochota naslouchat
  • Loajálnost, spolehlivost

Výhodou bude, pokud budete umět nebo mít:

  • ŘP sk B
  • Zkušenost s produkty Garmin

Co vám můžeme nabídnout?

  • Zajímavou a různorodou práci v příjemném pracovním kolektivu.
  • Práci s nejmodernějšími technologiemi a produkty.
  • Příjemné a moderní pracoviště.
  • Odpovídající finanční ohodnocení. Kolegové na této pozici si vydělají 30.000-34.000 Kč měsíčně hrubého plus půlroční prémie.
  • Pružnou pracovní dobu, smlouvu na dobu neurčitou.
  • 20 dní dovolené, Sick Days
  • Příspěvek na stravování v závodní jídelně
  • Slevy na firemní produkty
  • Jazykové kurzy
  • Nástup možný IHNED, případně dle dohody

Servisní technik

Do týmu servisního oddělení hledáme kolegu na plný nebo částečný úvazek, jehož hlavní náplní práce bude poprodejní i prodejní servis na pobočce v  Praze 6.

Co bude vaší pracovní náplní?

  • Komunikace s příchozími zákazníky i našimi prodejci
  • Identifikace závady u reklamovaných zařízení
  • Vyřizování oprav, zajišťování výměny vadných přístrojů za nové
  • Příprava vyřízených oprav k odeslání prodejcům, zákazníkům a dodavetelům
  • Spolupráce s dalšími odděleními, výpomoc na značkové prodejně

Jaké znalosti a dovednosti by jste měli mít?

  • SŠ vzdělání technického směru s maturitou
  • Velmi dobré komunikační schopnosti, zkušenosti s prací na servise nebo v prodeji
  • Znalost počítačových (Windows, macOS) a mobilních technologií (Android, iOS)
  • Pozitivní přístup,  kvalitní písemný i ústní projev v ČJ
  • Základní nalost AJ
  • Samostatnost, ctižádost, snaha se učit novým věcem, ochota naslouchat,
  • Loajálnost, spolehlivost

Výhodou bude, pokud budete umět nebo mít:

  • ŘP sk B
  • Zkušenost s produkty Garmin

Co vám můžeme nabídnout?

  • Zajímavou a různorodou práci v příjemném pracovním kolektivu.
  • Práci s nejmodernějšími technologiemi a produkty.
  • Příjemné a moderní pracoviště.
  • Odpovídající finanční ohodnocení. Kolegové na této pozici si vydělají 25.000-30.000 Kč měsíčně hrubého plus půlroční prémie.
  • Pružnou pracovní dobu, smlouvu na dobu neurčitou.
  • 20 dní dovolené, Sick Days
  • Příspěvek na stravování v závodní jídelně
  • Slevy na firemní produkty
  • Jazykové kurzy
  • Nástup možný IHNED, případně dle dohody

V případě zájmu zašlete váš strukturovaný životopis  na emailovou adresu careers.czech@garmin.com, v blízké době vás budeme zpětně kontaktovat.

  • Upozornění: Zpracování osobních údajů uchazečů o práci ve společnost Garmin se řídí pravidly dle Candidate Privacy Policy